Bestellen

Veilig en vertrouwd

Kopen bij vienas.nl is eenvoudig en duidelijk. Wilt u ook weten waar u als internetklant aan toe bent als u spijt krijgt van uw aankoop? Of als het artikel beschadigd of incompleet bij u thuis wordt afgeleverd? U vindt het antwoord op uw vraag onder het kopje "Klantenservice".

Ik ben al klant bij Vienas      

Als bestaande klant kunt u snel inloggen en zijn al je gegevens ingevuld. U kunt snel uw bestelling afronden.

Ik ben nieuw bij Vienas  

Om te kunnen bestellen heeft u geen account nodig. Na uw bestelling maken wij een account voor u aan voor de volgende keer.

Na het afronden van uw betaling keert u terug op de website, hier wordt uw order bevestigd. U ontvangt per e-mail ook nog een bestelbevestiging met de door uw ingegeven details. Bent u onverhoopt de e-mail kwijtgeraakt, dan kunt u natuurlijk altijd uw bestelling terug vinden in "Mijn acccount".

Hoe kan ik bestellen?

U kunt op de volgende manieren uw bestelling plaatsen. Het minimale orderbedrag is €10,00.

1. Per telefoon

Het telefoonnummer waar u kunt bellen om te bestellen is 06-34888229.

2. Per e-mail

U kunt uw bestelling ook doorgeven via info@vienas.nl.

3. Op vienas.nl

U kunt bestellen door op  te klikken. Rechts bovenaan van uw scherm kunt u de inhoud van uw winkelwagen zien. Vervolgens kunt u uw bestelling stap voor stap  afmaken. Volg de instructies op het scherm.

Stap 1: OVERZICHT

Hier kunt u het totaaloverzicht van uw winkelwagen zien.

Stap 2: AANMELDEN

Bij "vul hier een adres in als referentie voor later gebruik" kunt u "Mijn adres" ongewijzigd laten staan indien het uw eigen adres is.

 Stap 3: ADRES

 U kunt "Gebruik het afleveradres als factuuradres" aanvinken als u uw bestelling naar hetzelfde adres als factuuradres wilt ontvangen. Indien u uw bestelling naar een ander adres wilt verzenden, kunt u onder Uw afleveradres op  of op "Bijwerken" klikken.

U krijgt een nieuw formulier te zien. Hier kunt u de naam, adres van de ontvanger invoeren. Bij "vul hier een adres in als referentie voor later gebruik" kunt u "Mijn adres" bijvoorbeeld wijzigen naar " Adres familie De Boer".

Indien u een speciale wensen (het adres van DHL-servicepoint, Kiala punt, etc) heeft voor uw bestelling, dan kunt u ze in deze stap opgeven.

 Stap 4: VERZENDING

Hier kunt u uw verzendmethode kiezen die u uw bestelling wenst te ontvangen. Als u in Berkel-Enschot en Udenhout woont, wordt uw bestelling gratis bezorgd.

Stap 5: BETALING

Bij deze stap kunt u nog een keer uw winkelwagen zien en checken en uw betalingsmethode kiezen. Nadat u op  heeft gedrukt, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Mocht u problemen ondervinden met het bestellen, dan kunt u ons bereiken via info@vienas.nl of even bellen op 06-34888229.

Na het afronden van uw betaling keert u terug op de website, hier wordt uw order bevestigd. U ontvangt per e-mail ook nog een bestelbevestiging met de door uw ingegeven details. Bent u onverhoopt de e-mail kwijtgeraakt, dan kunt u natuurlijk altijd uw bestelling terug vinden in "Mijn acccount".

Hoe verloopt een bestelling?

Via "Mijn Account" en per email wordt u zo goed mogelijk op de hoogte over het verloop van uw bestelling.

Op het moment dat uw order succesvol is geplaatst, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Indien u na bestellen geen orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan uw spambox. De bestelling is ook terug te vinden in “Mijn account”. In het geval de order hier niet is terug te vinden, neem dan contact op met ons via het contactformulier op de website of of door een e-mail te sturen naar info@vienas.nl.

Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb ontvangen?

Allereerst adviseren wij om in te loggen in ‘Mijn account’. Indien je bestelling daarin vermeld staat is uw bestelling in goede orde door ons systeem verwerkt. Wij adviseren u in dit geval uw spambox goed te controleren op de bestelbevestiging.

Indien uw bestelling niet in ‘Mijn account’ voorkomt, en je ook geen bestelbevestiging e-mail hebt ontvangen, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met ons via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@vienas.nl.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Dit kan op twee manieren:

  1. Voor het annuleren van uw bestelling kunt u ons laten weten via info@vienas.nl.       Graag met uw bestelnummer doorgeven voor correcte afhandeling.
  2. Indien uw bestelling al verwerkt of verstuurd is, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Annuleringen voor de bestelling die nog niet verwerkt is, is kosteloos. Indien u de bestelling gedurende het verzendproces besluit te annuleren raden wij u aan het product aan de deur te weigeren. De bestelling komt dan vanzelf retour en u ontvangt vanzelf uw geld terug binnen 14 dagen.

 

Zijn de bedragen inclusief BTW?

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Kan ik de transporteur voor mijn bestelling zelf kiezen?

Ja, u kunt de verzendmethode kiezen die voor u het beste uitkomt.

Krijg ik een factuur toegestuurd?

In ‘Mijn account’ van de website kunt u voor elke bestelling de details van iedere bestelling bekijken, downloaden en eventueel uitprinten. Mocht u de factuur niet kunnen uitprinten, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@vienas.nl.

Hoelang wordt uw bestelling gereserveerd?

Elke bestelling wordt 7 dagen voor u gereserveerd. Als er na 5 dagen van uw bestelling geen betaling heeft plaatsgevonden, sturen wij een herinnering per e-mail. Twee dagen na de herinnering worden de bestelde producten terug in de verkoop gezet of indien wij geen reactie van u hebben ontvangen.